beta

Friss topikok

HTML

Kajacsata. Nyerj! + ebédjelentés

2009.10.12. 22:20 | PöDe | 3 komment

Tiattok, éhes Padányis diákok!

Elsősorban elnézést kell kérnem a lemaradásért kaja-ügyben. Mivel többen panaszkodtak, hogy hiányolják életükből az élelmiszer részletes elemzését, most egyszerre zúdítom rátok az összes főzeléket, levest és egyéb nyalánkságot.

 
Nyereményjáték!!!
Aki (némi kutatómunka igénybevételével) minden kaja képéhez hozzátársítja a hivatalos nevét, azt meghívom egy nyalókára a büfében!
Nehéz dolgotok lesz, ugyanis néhány étek külsőleg szakasztott ugyanolyan, mint mondjuk a másik.

 

 

 

 

 

és a mai menü:

 

A mai ebéd volt a példa arra, hogy ha az ember éhes, akkor bizony mindent megeszik, még a *---t is.

A kukaczöld levest egyrészt azért ettem meg, mert (6 óra kínzó ülés és egy elázás után) éhes voltam, másrészt sajnáltam, mert olyan bús, szomorú szemekkel néztek rám a neonzöld léből azok a kis fehér galuskák. EGYEM a szívüket.

Ez a második dolog meg azért volt érdekes, mert ránézésre olyan, mintha bébitábba szórtak volna egy kis gumicukrot, és ráplöttyentettek volna egy sült medúzát. Hajnali 14 órakor nem igazán foglalkoztam ezzel, magamhoz vettem egy vekni kenyeret, és addig ettem ezt a "cuccot", amíg el nem fogyott a kenyér.

A süteményt pedig 2 deciliter vízzel sikerült elfogyasztanom megfulladás nélkül.

*Próbáltam kinyomozni ennek az ebédnek a nevét, de ezt kaptam:

 

Amint látjátok, Vacsoracsatát, Hal a tortánt és miegymást meghazudtoló fogások kerülnek ezen a héten a Padányi iskola ebédlőjének aszalaira. Természetesen mindegyikről fotót, és részletes leírást biztosítok ugyanitt.

Na további jó étvágyat, éhes, Padányis nebuló!

Címkék: kaja ebéd konyhásnéni

A bejegyzés trackback címe:

https://padanyibeta.blog.hu/api/trackback/id/tr431446259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

memoca 2009.10.14. 06:51:00

hát ez igy egybe.. kicsit gáz :D

MrBelveder 2009.10.14. 22:48:43

az első mondat,hát az valami kegyetlen:D:D:D:D
csak gratula a mai menühöz!

Kux 2009.10.19. 14:33:07

"örömmel" konstatálom, hogy a menzakaja 6 éve egy cseppet sem változott :D
süti beállítások módosítása